Najczęściej zadawane pytania przez uczestników programu lojalnościowego

Jak działa 30 dniowy okres próbny?
expand_more
W trakcie okresu testowego masz szansę poznać wszystkie możliwości, jakie daje aplikacja LoyRise bez ryzyka pomyłek. Dokładnie poznasz system i wszystkie jego funkcje, które następnie wykorzystasz, prowadząc własny program.

W tym czasie nie pracujesz jeszcze z prawdziwymi klientami, a automatycznie wygenerowane dla Ciebie przykładowe dane pozwolą Ci na szybkie zrozumienie poszczególnych sekcji i ustawień. Dowiesz się, jak konfigurować promocje, Twoją kartę lojalnościową, zobaczysz przykładowe maile, a także sprawdzisz, jak będą one finalnie wyglądały w Twojej skrzynce odbiorczej.

Po zakończeniu okresu testowego i opłaceniu programu rozpoczniesz pracę z prawdziwymi klientami, wiedząc jak poprawnie prowadzić działania poprzez LoyRise.
Jak klienci mogą dołączyć do programu lojalnościowego stworzonego przez moją markę?
expand_more
Możliwości dołączenia do programu jest kilka. Najłatwiejszym sposobem jest zeskanowanie kodu QR, który pozwoli klientowi zapisać się do Twojego programu. Możesz wydrukować go na materiałach marketingowych i umieścić w widocznym miejscu. Szablony tego typu materiałów otrzymasz po wykupieniu subskrypcji.

Takiego zapisu możesz także dokonać Ty lub Twoi pracownicy w aplikacji, prosząc klienta o niezbędne dane. Możesz także udostępnić kod QR lub link do zapisu w swoich kanałach w mediach społecznościowych, oraz na stronie internetowej Twojej firmy.
Jakie nagrody mogą być oferowane w programie?
expand_more
Katalog nagród jest tworzony indywidualnie. To od Ciebie zależy, jakiego rodzaju nagrody zaproponujesz swoim klientom. Mogą to być dowolne produkty czy usługi, do których przypiszesz liczbę punktów, którą należy zdobyć, aby je otrzymać. Możesz także zdecydować się na nagradzanie klientów atrakcyjnymi rabatami.
Jak długo trwa konfiguracja programu?
expand_more
To zależy od Ciebie!

Podstawowa konfiguracja nie powinna Ci zająć więcej niż godzinę. Aplikacja przeprowadzi Cię sprawnie przez proces stworzenia programu lojalnościowego - czeka na Ciebie wiele gotowych szablonów promocji, rabatów, projektów kart oraz wiadomości. Po zakończeniu ostatniego z kroków konfiguracji możesz rozpocząć korzystanie z LoyRise.
Czy dane osobowe powierzone przez klienta w trakcie rejestracji w programie są bezpieczne?
expand_more
Tak, dane osób zarejestrowanych w programie są w pełni bezpieczne. Posiadamy skuteczne mechanizmy zabezpieczeń chroniące przed utratą danych.
Czy są jakieś koszty wprowadzenia systemu?
expand_more
Decydując się na LoyRise, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów wdrożenia programu, poza opłatą abonamentu, na który się zdecydujesz. To na tym etapie ustawisz limit wiadomości e-mail oraz SMSów, które będzie zawierała Twoja miesięczna subskrypcja. Co więcej, jeśli chcesz przetestować działanie samego systemu oraz jego możliwości, masz na to szansę podczas darmowego okresu próbnego.
Czy muszę instalować jakiś sprzęt, taki jak skanery, tablety lub terminale POS?
expand_more
Jeśli chcesz korzystać z LoyRise, nie musisz inwestować w żaden dodatkowy sprzęt. Do obsługi programu lojalnościowego wystarczy Ci smartfon oraz laptop lub komputer, na którym dokonasz jego konfiguracji.
Czy każdy z moich pracowników musi używać swojego smartfona do wpisywania transakcji w aplikacji LoyRise?
expand_more
Nie jest to koniecznością. Równie dobrze możesz zainstalować aplikację LoyRise na jednym, wspólnym telefonie i trzymać go zawsze dostępnego przy kasie w celu wprowadzania transakcji. Istnieje możliwość aby Twoi pracownicy szybko logowali się na swoje konta wybierając z listy swoje imię i wpisując swój pin.
Czy rozpoczynając prowadzenie programu lojalnościowego, muszę mieć gotowy regulamin?
expand_more
Rozpoczynając działania z własnym programem lojalnościowym, musisz posiadać regulamin. Jego szkic znajdziesz w aplikacji. Możesz uzupełnić go i edytować w dowolnym momencie.
Czy mogę zrezygnować z subskrypcji LoyRise?
expand_more
Możesz anulować subskrypcję aplikacji LoyRise w dowolnym momencie - opcję rezygnacji znajdziesz w panelu klienta po zalogowaniu do aplikacji.
Kiedy otrzymam pierwszą fakturę?
expand_more
Pierwszą fakturę za korzystanie z LoyRise otrzymasz w ciągu miesiąca od rozpoczęcia subskrypcji płatnej.
Jak przetwarzane są płatności?
expand_more
Płatności za abonament możesz dokonać za pomocą znanego serwisu PayU. To operator płatności, który nie tylko umożliwi sprawne i szybkie dokonanie przelewu, ale też jest gwarantem bezpieczeństwa całej transakcji.
Jaka jest polityka prywatności?
expand_more
Politykę prywatności oraz informacje na temat tego jak i przez kogo są przetwarzane Twoje dane, znajdziesz na naszej stronie Polityka Prywatności.
30 dni bez zobowiązań

30 dni

bez zobowiązań
i konieczności dodania karty płatniczej.

Masz jakieś pytania?

Chcesz się dowiedzieć, jak LoyRise może rozwiązać problemy charakterystyczne dla Twojej firmy? Porozmawiajmy.

Skontaktuj się