Prowadząc własny salon kosmetyczny czy fryzjerski, po pewnym czasie zyskujesz grono osób wracających kolejny raz. Odświeżenie fryzury, cykl zabiegów na twarz – to dobry początek, który może Ci pozwolić budować relacje z klientem. Jak jednak o nie zadbać? Jak sprawdzić jakie są prawdziwe potrzeby osób korzystających z twoich usług, a także zachęcić je do sprawdzenia nowych zabiegów? A przy okazji uporządkować informacje i móc na bieżąco sprawdzać dane o udzielonych zniżkach, czy wydanych bonusach?
LoyRise – sprawdź możliwość budowania lojalności
Dzięki prostej aplikacji osoby odwiedzające Twój salon już od pierwszej wizyty mogą zacząć zbierać punkty, które następnie wymienią na inne bonusy. Jakie? To ty decydujesz. Mogą to być darmowe zabiegi, kosmetyki, okazja do skorzystania z szerszej oferty salonu. Od czego warto zacząć i jak może pomóc łatwa w obsłudze aplikacja?
1. Po pierwsze – zachęcaj do powrotów
Podcięcie włosów, farbowanie, wybrane zabiegi na twarz – każdą z tych usług cechuje pewna cykliczność i powtarzalność. Jeśli oferowane przez Ciebie zabiegi są świetnej jakości, same w sobie stanowią rekomendację do powrotu. Musisz jednak pamiętać, że podobną ofertę ma coraz więcej salonów, które także mogą pochwalić się dobrymi opiniami i efektami.
Zaproponuj zatem nagrodę – może to być po prostu zniżka czy darmowy zabieg. Korzystając z aplikacji LoyRise, masz także szansę na stały kontakt z osobami, odwiedzającymi Twój salon. Widzisz, jak często zapisują się, na przykład na farbowanie. Zbliża się termin? Wygeneruj przypomnienie. Pracujesz w salonie kosmetycznym? Doskonale wiesz, jakie ma potrzeby skóra osób, które ostatnio korzystały z zabiegów. Skorzystaj z ich historii i zaproponuj kontynuację pielęgnacji, lub zupełnie nowe rozwiązanie, dedykowane dla konkretnej cery. Możesz w prosty sposób także zobaczyć, kto i kiedy korzysta z danych ofert.
Być może już prowadzisz w swoim biznesie rodzaj programu lojalnościowego. Stałym klientkom czasem oferujesz rabat, proponujesz nowy kosmetyk. Notowanie, lub próba zapamiętania jest jednak metodą dość czasochłonną, a także – niepozbawioną wad. Nie każdy – czy to Ty osobiście, czy ktoś z personelu – będzie pamiętał komu i jaki rabat się należy. Używając LoyRise, ustalasz jasne zasady, które będą działały w momencie użycia aplikacji. Budujesz program jednokrotnie (choć oczywiście z możliwością edycji) i cieszysz się efektami. Jednocześnie pozbywasz się szeregu problemów – z zapisywaniem danych klientów, przygotowaniem kart czy kuponów do programów pieczątkowych.